HTML

Caracas Privát

Személyes képek a családról

Friss topikok

• szantopeter: Ilyen szép darbukát remélem nem csak lámpatartónak használtok. (2012.12.05. 14:19) Lakás újdonságok
  • istvanffy: gratulálok! :) (2011.01.27. 17:07) BUÉK 2011
  • csolto: Szia Don! Gratulálok az új életedhez, és nagyon sok egészséget és minden jót kívánok... Gratula ... (2010.11.05. 19:04) Esküvő

Húsvét, utazás Valérába

2012.04.10. 18:36 camburpinton

Itt Venezuelában a Húsvéti ünnep nem csak egy hétfőre korlátozódik (szerencsére :) hanem az egész, azt a bizonyos hétfőt megelőző hétre. Hivatalosan ugyan csak a csütörtök és a péntek az ünnepnap, de sokan az egész hetet "kiveszik". Most mi is kivettük az egész hetet és elmentünk meglátogatni Antonieta (Danna keresztanyja) családját, akik ilyenkor összejönnek a valerai házukban.

A család csupa (villamos)mérnökökből és orvosokból áll, ugyanakkor buddhista meditálók mind. Nagyon érdekes kombináció, és érezni bennük, hogy többek mint egy átlagos család.

Repülővel mentünk

Nekem nagyon tetszett a hely klímája. Kicsit melegebb mint Caracasnak az a része ahol lakunk, így éjszaka is pont jól, rövidnadrágban lehet csavarogni, de még nem túl meleg. Voltunk egy hévizi strandon is, ahol rettentő meleg volt a víz. Az otthoni török fürdőknél tuti melegebb. Másnap meg egy hegyi patak vízeséséhez mentünk "lehűlni", mert az bezzeg jó hideg volt.

A hely egy eléggé baszk hangzású falu közeléban volt. A falut úgy hívják, hogy Eskuke. Ott lehetett kapni az Isten Kenyerét (Pan de Dios)

Végül a család nagyobbik fiát, Donato-t mentünk megkeresni Barinasba. Az már a síkságon fekszik, és ennek megfelelően fullasztóan párás és meleg. Sokat nem láttunk belőle, mert csak egy éjszakáig maradtunk, viszont láttuk Chávez "házát", az elnök ugyanis ebből a városból való. Azaz azt a házat ahol az anyja lakik, állítólag. Ugyanis más szerint meg csak egy szimpla gyártulajdonos lakik abban a bizonyos házban. Semmi különös amúgy, csak a fal látszik, de fotót nem tudok mutatni, mert azt a két fotót, amit készítettem a házból kivágódó titkosrendőrök letöröltették a gépről. :(

Az út Barinasba az Andok csúcsai közt (páramo) vezetett. Az ország zöldségtermelő vidékei között jutottunk föl a 4100m-e Pico del Ágilá-ra. És meglátogattunk egy hatalmas tengerszemet. Ott már igazán hideg volt, de fantasztikusan élesen süt a nap. Nem tudok, hogy magassági betegség volt-e, de nekem fájt a fejem, miközben jöttünk lefelé. Ilusnak meg hányingere volt.

Valera is már a hegyek között fekszik, de még nem túl magasan. És állítólag Ilus családja apai ágról onnan származik. Ilus vezetékneve Valero, azaz Valero-i.

A teljes albumot itt tudod megnézni:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.